Opisy tras - Triathlon Przechlewo 2024

Termin: 16 czerwca 2024r.

Pływanie

Jezioro Przechlewskie w Przechlewie,
Pętla: 28,25km – 475 metrów, 56,5km – 950 metrów

Start i meta etapu pływania zlokalizowana jest na plaży nad Jeziorem Przechlewskim w Przechlewie. Start odbędzie się z linii brzegowej. Wejście do wody jest łagodne i piaszczyste. Zawodnicy do pokonania w wodzie będą mieli jedną pętlę w zależności od dystansu. Po starcie zawodnicy kierować się będą wzdłuż wyznaczonej trasy – oznaczonej wysokimi bojami. Każda boja musi być opłynięta z prawej strony. Start i meta oznakowane będą bojami w innych kolorach niż pozostałe. Pośrodku trasy wyznaczona została specjalna strefa dla niekolizyjnego poruszania się ratowników WOPR oraz sędziów. Przy wyjściu z wody zawodników asekurować będą osoby pomagające w sprawnym wyjściu z wody. Od wyjścia z wody do strefy zmian jest ok. 200 metrów. Zawodnicy do strefy zmian będą biec wyznaczoną trasą, o nawierzchni trawiastej i betonowej. Tam, gdzie będzie to wskazane zostaną rozłożone maty gumowe oraz dywany. Dystans zmierzony został metodą GPS.

Dystans 56,5 km:
1 x pętla 950 metrów.
Limit czasu ukończenia pływania 45 minut
spodziewana temperatura wody 20-22ºC.

Dystans 28,25 km:
1 x pętla 475 metrów.
Limit czasu ukończenia pływania 30 minut
spodziewana temperatura wody 20-22ºC.

Rower

ETAP ROWEROWY
Trasa:
Park wiejski Przechlewo – Dolinka – Pakotulsko – Rzeczenica – Pakotulsko – Dolinka – Przechlewo – Park wiejski Przechlewo

Start i meta etapu rowerowego zlokalizowane są nad jeziorem Przechlewskim w Przechlewie. Cała trasa wiodła będzie po nawierzchni asfaltowej. Z strefy zmian wyjeżdżamy w kierunku ulicy Jeziornej, a następnie skręcamy prawo w kierunku Rzeczenicy. Od tej pory pomiędzy Przechlewem a Rzeczenicą do pokonania będziemy mieli 2 pętle. W połowie pętli (miejscowość Dolinka) zawodnicy do pokonania będą mieli ostry (najpierw prawoskrętny, później lewoskrętny) zjazd w kierunku Rzeki Brdy. Za mostem przez rzekę do pokonania natomiast jest stromy i długi podjazd w kierunku miejscowości Pakotulsko. Dalej droga do Rzeczenicy jest płaska z delikatnymi zjazdami i podjazdami. Jeden nawrót przed Rzeczenicą na jezdni, drugi nawrót na jezdni przed zjazdem w dół do strefy zmian.

Po pokonaniu odpowiedniej liczby pętli (28,25km – 1 pętla, 56,5km – 2 pętle) zawodnicy kierować się będą z powrotem w kierunku praku nad Jeziorem Przechlewskim w  Przechlewie, gdzie zlokalizowana jest meta etapu. Tam gdzie będzie to wskazane zostaną rozłożone maty gumowe oraz dywany.